אשדוד • 'קול הלב' מאיימת על ש"ס

שלום בידרמן | צילום: פייסבוק No Comments on אשדוד • 'קול הלב' מאיימת על ש"ס
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מלבד כאבי הראש של ש"ס עם רבני בית אביחצירא סביב עתידו של עמרם כנפו, הצטרפה תנועה חדשה וגורמת לקברניטי התנועה בעיר לנדודי שינה. הכוונה לרשימת קול הלב.

'קול הלב' נפתחה לפני 10 שנים כאשר אלי בן חמו מעסקני העיר פתח רשימה אנטי ש"סית וגרף שני מנדטים. הוא ועסקן בשם שלמה אלבז נכנסו לעירייה. בן חמו נפטר במהלך הקדנציה וכך למעשה גוועה הרשימה ולא התמודדה בבחירות האחרונות. מה שלא הפריע לשלמה אלבז להשתחל לליכוד, מטעמם נבחר למועצת העיר.

לפני מספר חודשים פתח אבינועם בן שושן, יו"ר וועד עובדי נמל אשדוד מחדש את תנועת 'קול הלב'. בן שושן שהיה ידיד של אלי בן חמו החליט להחזיר את מורשת החבר, ועל הדרך לצבור גם כוח במועצת העיר אשדוד. במקום השני הוצב דוד בן חמו בנו של אלי, ובמקום שלישי הוצב דוד טלקר, פורש ש"ס.

למרבה ההפתעה שלמה אלבז שהיה חברו לסיעה של אלי בן חמו לא ברשימה מסיבה פשוטה: מסתמן שהוא יוצב ברשימת ש"ס בבחירות הבאות. ממש תשבץ.

היו שניסו לחבר את אבינועם שושן לש"ס ולפתור כמה בעיות גם יחד, אולם המהלך לא יצלח. הן מכיוון שהוא שילב ברשימה פורש ש"ס והן משום שאבינועם שושן הוא מתנגד חריף לראש העיר לסרי, משא"כ ש"ס שחתמה על תמיכה ברורה בו.



0 תגובות